Info

Betaling

De snelste en betrouwbaarste betaling doe je via Ogone.

  • Debietkaart: Maestro, MaestroUK, Bancontact/Mister Cash
  • Kredietkaart : Visa, Mastercard
  • Online banking : KBC/CBC Online, Belfius Direct Net, ING Home’Pay

Voor meer info over Ogone klik hier.

Zodra je de laatste stap hebt doorlopen en je een bevestiging in beeld krijgt van Ogone ontvang je kort hierna een bevestigings mail met daarin een overzicht van je order. Daarin staan al jouw gegevens, en je bestelde producten. De bestelling zullen wij dan direct zo zorgvuldig mogelijk verwerken.

Levering

Voor de levering van al uw producten werken we samen met Bpost.

Voor meer informatie over deze distributeur kan u terecht op www.bpost.be.

Kosten

Voor alle orders in BE hanteren wij een bedrag van € 10 maar deze komen te vervallen wanneer je boven € 150 bestelt. Voor orders naar het buitenland binnen de EU €15 en buiten de EU €20 (dit is exclusief evt douanekosten).

Verzending

Alle orders worden dagelijks verwerkt behalve op zondag want dan zijn we skaten/snowen en opgehaald door Bpost. Bpost doet er alles aan om de verzending binnen 24 uur waar dan ook in België te leveren. Het kan voorkomen dat je order pas na enkele dagen word afgeleverd. Dit kan o.a. komen door zon -en feestdagen, een vertraagde betaling en andere situaties die buiten onze macht vallen. Waar je zelf in elk geval voor kan zorgen is dat je de juiste adres gegevens invult en eventuele opmerkingen plaatst voor speciale wensen.

Zodra de order verstuurd is door ons ontvang je van Bpost een Track en Trace code en kan je de bestelling volgen. Deze code kan je ingeven op de site van Bpost en zo nakijken waar je pakket zich ergens bevind.

Thuisbezorging

Zoals het woord al zegt, Bpost biedt jou pakket alleen bij jou aan de deur aan en vraagt je hier voor te tekenen. We versturen alle orders aangetekend, zodat we 100% zeker weten dat het pakket bij de juiste mensen aan komt.

Ophalen bij T(w)ITS in de winkel

Standaard hebben we de levering ingesteld op thuisbezorging, maar je kan er ook voor kiezen om je order zelf op te komen halen in de shop . De verzendkosten vervallen dan natuurlijk weg en kan je komen chillen in de shop. Het werkt precies hetzelfde alleen moet je dan aanklikken dat je de order zelf ophaalt. Dit kan tijdens de normale openingstijden van T(w)ITS. Ben je eventueel verhinderd en kom je later, laat het ons dan wel weten zodat we je order opzij leggen. LET OP: Dit doen we maximaal 30 dagen, daarna vervalt je recht op deze aankoop en het retour van je geld. Het is dus een goede optie voor het geval je geen tijd hebt om langs te komen, maar wel zeker wilt zijn dat het betreffende product voor je klaar ligt. En mocht het product niet naar wens zijn, dan kan je altijd op zoek naar een ander product of storten wij je geld terug.

Verzend als cadeau

Wil je iemand verrassen met een mooi cadeau uit onze webshop, dan kan je dat simpel aanvinken in het check out proces. Laat je het cadeau direct bezorgen bij de gelukkige, zorg er wel voor dat het adres van de gelukkige goed is ingevuld, zodat hij of zij het ook zeker zal ontvangen. Wij zorgen er in ieder geval voor dat het product mooi ingepakt wordt, er geen prijzen zichtbaar zijn en jij bent de held.

Comments

Heb je nog bepaalde wensen of opmerkingen, plaats die dan bij comments in het check out proces. Hier kan je o.a. aangeven of je skateboard voorzien moet worden van griptape, etc. Ook als je een ander bezorgadres hebt, bijvoorbeeld op je werk, kan je dit hier aangeven.

Product retour zenden

Is je product toch niet naar wens? Dan kan je de bestelling terugsturen naar het volgende adres:

Twits N.V.
Parijsstraat 52
3000 Leuven
België

Stuur ons eerst een mail met daarin vermeld je ordernummer, welk product, de reden van het retour en je rekeningnummer. Het product moet ongedragen zijn, de prijskaartjes moeten er nog aanzitten en het product mag niet beschadigd zijn. Schoenen moeten retour gezonden worden in onbeschadigde, originele schoendoos. De bestelling moet binnen de twee weken na de aankoopdatum retour gezonden worden.

Voldoet je retour aan bovenstaande vereisten, dan wordt deze direct in behandeling genomen. Vanaf het moment dat wij de retour ontvangen en nagekeken hebben storten we het bedrag terug op je rekeningnummer.

BELANGRIJK: Retour van je product is volledig op eigen kosten!

Verkeerde bestelling ontvangen

Is de reden van je retour dat je een andere maat hebt ontvangen dan besteld of dat het een fabrieksfout betreft, dan vallen de verzendkosten onder onze service. Geef dan je rekeningnummer door aan ons, dan maken wij het bedrag voor het terugsturen van je bestelling binnen twee weken in orde. Wil je er een ander product voor terug, dan zijn ook deze verzendkosten voor ons. En we zullen het juiste product direct naar je opsturen.

Garantie

Wij zijn altijd op zoek naar vette, nieuwe producten maar toch kan het wel eens voorkomen dat er een productiefout insluipt. Is het product wat je ontvangen hebt kapot of onvolledig? Neem dan contact met ons op via webshop@twits.be of via telefoonnummer (+32)016/23.71.65 en dan bespreken we met jou de mogelijke oplossingen. We kunnen afspreken dat je het product dan retour zendt naar ons. Wij gaan dan vervolgens kijken of dit onder de garantie valt. De meeste merken die wij verkopen hebben goede garantie voorwaarden. Zodra het product retour gekomen is, zullen wij het beoordelen en verder stappen ondernemen. Wij zullen je dan verder informeren. De garantie is hetzelfde als die je gewend bent van ons in de winkel.

Customer Service

Mocht er iets aan de hand zijn met je order dan kan je altijd een mail sturen naar webshop@twits.be. Ook kan je tijdens werkdagen bellen naar telefoonnummer: 016/237165. Wij streven ernaar om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Je kan natuurlijk ook altijd terecht in de echte shop. Neem dan je product en orderbevestiging mee, zodat we meteen actie kunnen ondernemen.

Privacy

T(w)ITS zal al jouw gegevens beheren alsof het onze eigen gegevens zijn. E-mail en andere gegevens worden niet aan andere partijen overhandigt, verkocht, verhuurt etc. Wat van jou is blijft binnen ons bedrijf.

Voorraad

100% fysieke voorraad, 100% beschikbaarheid.
Wij leveren alle artikelen uit onze webshop direct uit eigen voorraad. Elke order wordt met zoveel mogelijk aandacht en snelheid verwerkt. In het geval dat u een langer levertijd zal hebben, bieden we alvast onze excuses aan.